Jdi na obsah Jdi na menu
 


DIETA

Toto téma věnuji vyřivě a doplňkům na jarní přípravu.

Dietu jsem začal 14. ledna 2011, raději jsem začal o něco dříve,jelikož je to moje první příprava.

 

Z mého jídelníčku se udělala malá změna a každodenní jednotvárná strava se měn v peklo :-)

Musel jsem nastartovat metabolismus na nový system stravování.

Než jsem začal s dietou,  počítal jsem zaokrouhleně váhu na 100kg.

Kde jsem použil  2g bílkovin na kg tělesné váhy a 4g sacharidů(komplexních)

Sacharidy jsem zařadil rýži, těstoviny a občas brambory.

Z bílkovin kuřecí, krůtí a rybí maso a hovezi svicková.

nesmí  se zapomenout na vaječné bílky.

 

img_20110328_125343.jpg

skoro jednotvarna strava-maso, ryže,zelenina.

 

 

Příklad na začátku diety na 4 týdny. Denní příjem energie 400g sacharidů a 200g bílkovin.

1) snídaně

vaječné bílky a racio chleby

2) svačina

rýže a kousek kuřecího masa,zelenina

3) trenink

před tréninkem bcaa a protein , taktéž po cvičení. během tréninku piju L carnitin piti (0,75l)

4) oběd

řýže a maso,zelenina

5) svačina

protein

6) večeře

rýže a maso, zelenina

7) noční protein

Stačilo mi na den použit 5 pytlíků rýže, 0,5kg kuřecích prsou a pár protein koktejlů.
 

poslední týden jsem už zařadil ranní cardio na lačno po 45min.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 2 FÁZE :

skoro obdobně jako u první,ale místo 400g sacharidů, jsem dal uz jen 300g Sacharidů a v mase jsem dával kolem 600-650g kuřecích prsou.

3 FÁZE :

jsem najel na sacharidové vlny  a můj jídelníček vypadá takto. Kde bílkoviny jsou na 230g a sacharidy na 100-300g.

 

Snídaně:

maso,rýže a zelenina

Trénink :

bcaa a protein, po trenalu to same.

Oběd:

maso,rýže a zelenina.

Svačina :

maso, rýže a zelenina

večeře:

maso,rýže a zelenina

2 večeře :

15x beef amino a potom noční protein LONG.

 

na 14 dní to u mě vypadá takto:

 Bílkoviny g                 Sacharidy g

 

230 100
230 100
230 300
100 100
230 300
230 200
100 100
230 200
230 200
230 100
100 300
230 200
230 100
100 300

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na cardio užívám vit. C a spalovač od extrifitu

Bcaa 20kpsl.

2x WPC 80 protein

1x LOng protein

 15x tabl. beef amino

vitamíny a mineraly nesmí chybět: vit.C, vápník, zinek a hořčík, Vit. B. kloubní výživa.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Období od 13.3.-->

Bílkoviny                      Sacharidy

230 200
230 200
100 100
100 100
230 300
230 100
100 100
230 200
230 200
230 100
230 200
230 200
230 100
230 300

 

 27.3.2011

Bílkoviny                    Sacharidy

250 300
250 200
150 100
150 100
250 400
250 200
250 100
250 100
150 300
250 200
250 100
250 100
250 300

 Tak máme tu na dalších 14 dní rozpis.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.4.2011

 

 

fotografie0056.jpg

 

monster_lo.jpg

jedni z dvou pomocníků teďka :-))

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mezi další doplňky jsem zařadil i glutamin s vitaminem C  a arginin.

 

Plán na tento týden 10.4.2011-15.4.2011

 

Bílkoviny                    Sacharidy

250 300
250 300
250 300
250 100
250 100
100 200
Free Free

Tento poslední den jsme udělali volný,kvůli zájezdu na FIBO Power. jednodenní praácký den.

Ne, tak to opravdu nebude,ale něco co celý 4měsíce člověk neměl si dopřeje lehce.

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------alonko--------

Malonko jsem musel podržet sacharidy na 300g, nemoc mě pěkně vysává.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15-17.4. 2011 jsme byli v neměckém Essenu na FIBO power, kde jsem měl sobotní den absolutně free. Dal jsem si na co jsem měl chuť,ale opravdu mam nejraději dietní jídla, Bylo to dosti těžké na žaludek ač hlad po velkém chození po arealu dalo zabrat.  Ten den jsem snad spořádal 20tis kalorii :-)) neee , zase tolik ne.

Plán od neděle 17.4.-24.4.2011

Bílkoviny                    Sacharidy

250 300
250 300
250 300
250 300
250 350
250 300
250 300

 nějak se mi to nelíbí a pořád mě příjde, že jsem špekový.stále se mě něco drží na břiše, jestli  je to voda uvidime.

 Od neděle jsem vyřadil koření, jen lehce používám grilovací s česnekem. či kari. \Nějak už mám koření dost. Maso stále na vodě a zpříjemním si to polosladkou sojovou omáčkou. Rýže a zeleninový salátek nesmí chybět. Ryby zařazuji 3x týdně - tuňák či losos a pangas.Masa udržuji 800-1000g denně. Rýže je basmati.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

23.4.2011

na lačno glutamin s céčkem.

1) 10x bílek a 50g rácia + vitamíny a minerály.

2) rýže s proteinem (jako nákyp)

3) oběd 300g kuřecí + 80g rýže a salát

4) 300g kuřecí + 80g rýže a salát

5) protein 90ku

6) 300g kuřecí +50g rýže a salaát

7) 100g lososa

8) noční protein a glutamin.

 

 

Dnešní den 24.4.2011

na lačno odměrka glutaminu s céčkem

1 ) 8x  bílek snidane a 50g racia, černý čaj+ vitamíny a mineraly

2 ) před treninkem 2x odměrka glutaminu, 500mg cecka, a 2 kps argininu.

3 ) po trenálku 2x kps arginin a protein 90ku.

4 ) oběd 250-300g pangas a 80g rýže + zeleninový salát

5 )  svačina 250g pangas a 80g rýže + zeleninový salát

6 ) protein 90ka

7) večeře 300g pangas a 80g rýže + zeleninový salát

8 ) tuňák 130g + salát

9 ) noční protein 2x odměrka 80ky.

bohužel bcaa mi dosly, tak to nějak musim vydržet.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Plán na tento týden 25.4.-29.4.2011

Bílkoviny G               Sacharidy  G

250 100
250 100
250 200
250 400
125 600

 

Nebudeme to tak drtit at vydrzime na další závody.

jinka týden bez koření a soli.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Masíčko si zjemnuju sušeným česnekem a posypu ho čerstvou pažitkou.chutná to výborně.suchá rýže a zeleninový salaát.zbytek bílkovin doplňuji vaječnými bílky.

Plán 1.5.-6.5.

 Bílkoviny                   Sacharidy

250 100
250 300
250 300
250 400
150 600
50 800

poslední 2 dny budou už jen na suchých sacharidech..to bude tedy lahůdka...

Pitný režim startuji zítra, kde se pohybuje množství vody v rozmezí 6-10l vody na den.

Poslední odvodnění bude taky zajímavý ...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.5.2011

Je něco kolem půl 2 a mám v sobě teprve 3,5l vody...a ještě mě čeká toho dost..Vypito 10l vody

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 3.5.2011

Váha 87kg a cca 300g sacharidů dneska. svaly se pěkně plní a vypadáto úplně jinak než v sobotu v Rakousku. Vypito 10l vody

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 4.5.2011

Váha 85,7kg no nějaká ta voda odtekla. Zítra mě čeká odvodnění a rácio chlebíky. Vypito 8l vody.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6.5.2011

Tak od rána se valí racio chlebíčky, nějaká sušená merunka a rozinky, na zvlhčení v puse japko.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

8.5.2011

Znova nájezd na přípravu na MČR

Plán 8.5-13.5.2011

 

Bílkoviny                    Sacharidy

250 100
250 300
250 400
250 400
150 600
0 800

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12.5.2011

Den před odjezdem na MČR a váha 87'kg. Odvodňovací den....

Dnes mám jen 0,5kg masa kuřecího a nějaký bílky, hodil jsem si restovanou na telfonce mrkev k tomu.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

13.5.2011

Prezentační den a cukrování počínaje od rána rácio chleby, sušené meruňky.piškoty, musli, marmeláda i čoko.

Navážil jsem 85kg

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 20.5.2011

Jídlo stále dietní, občas s nějakým zhřešením...do konce týdne. Jinak držím 2-3g bílkovin na kilo a 4-5g sacharidů. Pokud se forma mi nebude líbit nějaký zavlnění vadit nebude.

Momentálně sedim a před sebou nutelu :-) dostal jsem chuť. No sladký jsem neměl tak dlouho nepočítaje před souteží jen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

23.5.2011

 Snídaně zapékané musli s mlékem nebo vaječné bílky a racio chlebíčky.

svačina protein - před tréninkem a po tréninku Bcaa

oběd nebo spíše na den 0,5-750g masa (kuřecí, ryby, hovězí) rýže , těstoviny nebo brambor.

vlněním na udržování hmoty. 300,500,700g

svačina protein, nebo domáci puding popřípadě protein tyčinka.

večeře a druhá večeře maso a příloha se zeleninou,

na noc nočni protein a noční amino.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

27.5.2011

 Váha se mi drží na 92-93kg, žíly i tvrdost stále drží.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 7.6.2011

váha 91kg, kvalita dobrá, tvrdost i žíly pořád.

 do stravy jsempřidal domácí vodový puding. či dietní vločkový perník. a piškotky.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8.9.2011

Dnes 8x bílek a balíček racio chlebíků.čaj

bcaa před a po tréninku

oběd: ryba a brokolice

svačina :protein

jídlo: ryba a brokolice

svačina :protein

večere : tuňák a rajčata

podle hladu dám noční protein

Dnes jsem měl na plánl jen 150g bílkovin a 100g sacharidů

 každé ráno začínám na lačno kardio chůzí. a dopoledne trénuji.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

16.9.2011

váha se pohybuje 89-90kg, kde jen stačí odvodnit.

doladíme špek 14 dny ranním kardiem.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------