Jdi na obsah Jdi na menu
 


TRÉNINK

listopad 105kg

prosinec 98kg

leden start 14.1.

unor 96kg

24.2. 94,1kg

26.2. 93,4kg

28.2.2011 - 92,6kg

5.3.2001 -89,5kg- značně se prokreslili nohy,kde se mi drželo dosti tuku.

15.3.2011 - 88,2kg

19..3.2011 - 87,5kg

22.3.2011 - 87kg

26.3.2011 -86,5kg

 

 

cvičím 6 tréninků v týdnu, vždy jednu partii a volno. Nemám to jako jiní pondělí až pátek,ale podle práce jak mi dovolí.

 

Příkladově:

Pondělí : Prsa - 3-4 cviky

- první dvě série si dávám zahřivací kolem 20 opakování. další zvýsim zátěž a 15 opakování, opět přidám a 12-15 opakování. v poslední serii přidám znova váhu,ale stále se snažím na max opakování až do selhaní s pomocí sparinga. Svaly jsou dostatečně nakrvené a palivé.

Úterý :      Záda -3-4 cviky

Středa:    Ruce  3cviky triceps a 3 cviky biceps.

čtvrtek :    Nohy

Pátek :     ramena a lýtka  3-4 cviky

sobota :    volno

Každé ráno na lačno dělám kardio 45-60min a po tréninku 20-30min.

Břicho obden 100-200 opakování či se zátěží.

 

Již skoro 14 dní necvičím ranní kardio a zařazuji 10-15min jen po treninku. Tréninky mám rozvržené na 6 dní v týdnu a den volna.

Počet cviků a opakování určuji podle napumpování a procítění svalu. Mezi 12-15 opakování , n+kdy i do 20 opakování. Cviky 3-5.  Pauzy mezi seriemi udržuji na 30-40 vteřinami.

Dost cviků přešlo na kladkovité a s oporou.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

24.4.2011

 Dnešní trenink nohou se mi velice líbil. Pěkně napumpované a žilnaté stehna.

10x serie překopů 15-20 opáček

4x serie dřepu 12-15 opáček

6x serie legpress 15-20 opáček

10x serie zákopů 15-20 opáček

 na záver břicho a 10 min kolo na vyšlapání.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

26.4.2011

sestava se nějak trénuje a stehna bolí ze zatínání.Dlabu hořčík a draslík, nutnost nadevše.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+

28.4.2011

Dnes a zítra jsem bez treninku, jelikož jsem v práci, takže je to spíš relaxační. Od neděle 1.5. opět trénink a v pondělí nájezd na superkompenzaci.

 V sobotu 30.4. odjezd z ranních hodin do Saint Paltenu v Rakousku.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 1.5.2011

Dnešní trenink nohou je za mnou po příjezdu ze soutěže z Rakouska.Trenink super,ale tedka na mě padá taková únava..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 2.5.2011

Dopolední trenink lýtek a ramenou. Odpoledne mě čeká druhý trenink a to triceps a břicho.

 

dsc_0198.jpg

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.5.2011

Dopolední trenál zad je za mnou a odpoledne vlítnu a biceps a břicho.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 4.5.2011

poslední pumpování prsou a jen relax a relax, pozing trénovat.. Chyby byly..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 8.5.2011

Dřepy

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9.5.2011

 Ranní trenink lýtek a ramenou, odpoledne triceps, trapezy a břicho

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10.5.2011

 Trenink u Petra B. záda biceps.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 18.5.2011

začínáme znova treninkovou jednotku...a udržování formy po pár dnech prasoobžerství.

Trénink rozdělím na 4x týdně a velkou důslednost na nohy  samozřejmě celkový rozvoj a kvalitnění celé postavy.

první kruhový trenink a protažení tělíčka.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

19.5.2011

Začnu trenink nohou

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------